Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Odstávky elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Galena

Mobilní aplikace

V Obraze
GooglePlay
AppStore

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Jsme součástí MIKROREGIONU MATICE SLEZSKÁ

www.maticeslezska.cz

 

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Noc s Andersenem 2018 v hájecké knihovně.

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 25. 4. 2024
déšť se sněhem 10 °C 1 °C
pátek 26. 4. zataženo 12/1 °C
sobota 27. 4. slabý déšť 16/3 °C
neděle 28. 4. slabý déšť 19/8 °C

Datum a čas

Dnes je čtvrtek, 25. 4. 2024, 13:54:51

Registrace čipování psů

Obsah

Žádost o svědectví ke kolizní situaci v dopravě v Opavě-Komárově ze dne 5. listopadu 2021

Typ: ostatní
PČR

Policejní inspektor Skupiny dopravních nehod Dopravního inspektorátu Územního odboru Policie České republiky v Opavě prap. Mgr. Adam Škrob nadále prošetřuje a prověřuje případ kolizní situace v dopravě, ke které došlo deset minut po čtrnácté hodině odpolední 5. listopadu letošního roku na ulici Ostravské v Opavě, v městské části Komárov a žádá případná svědectví. Jakékoli pozitivní informace k této záležitosti lze telefonicky sdělit na jeho policejní číslo 974 737 570 případně kdykoli na mobilní telefonní číslo opavských dopravních policistů 735 788 950. Jak bylo doposud zjištěno, tak 50letý muž z Opavska jako řidič autobusu Městského dopravního podniku Opava linky čísla 220 přejížděl přes zdejší zabezpečený železniční přejezd ve chvíli, kdy údajně právě došlo ke spuštění světelného výstražného i zvukového znamení a k následnému spouštění závor přejezdového zabezpečovacího zařízení. Tyto závory pak dopadly na střechu dopravního prostředku pro hromadnou přepravu osob a došlo k hmotné škodě na majetku ve výši několika set korun. Ke zranění žádné ze zúčastněných osob nedošlo a rovněž nedošlo k případnému střetu s vlakovou soupravou, která musela nouzově zpomalit a zastavit. Dopravní policisté tak žádají o svědectví spočívající v tom, kdy řidič autobusu vjel na předmětný železniční přejezd, jaká byla hustota dopravy a zda mohl nebo nemohl plynule pokračovat ve své jízdě.


Vytvořeno: 25. 11. 2021
Poslední aktualizace: 25. 11. 2021 14:27